{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt på Baboom!
  • #1   31. okt 2012 Ja, mindre plads til forum så ens overskrift ikke kan ses hvis den er længere end ca. 15 bogstaver. Flot smiley

Hvorfor ikke bare lav siden således man selv kan vælge hvad man vil se og hvad man ikke vil se. Det burde ikke være det store problem.

For der er ca. 70% af forsiden jeg vil fravælge. Dette vil gøre siden hurtigere og give mindre trafik på jeres servere.

• #2   31. okt 2012 Er det fucking Morten & Peter der står for at designe bazooms gallerier, eller hvad er det der sker?

• #7   31. okt 2012 i kunne jo også bare holde musen over emne og så se hvad der står dovneskideriker!

• #9   31. okt 2012 Det er da ikke et heldigt udfald

• #11   31. okt 2012 Sorry to say men det ligner pis..

Det er en ommer.. Ku bedre li det "gamle" og det var ikk engang særlig godt..

Fyr jeres webdesigner PROMPTE ! !

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101919 Emner: 36 Svar: 74
    #12   31. okt 2012 Tak for jeres input. Vi arbejder på, at gøre teksten i forumblokken længere, så man bedre kan se, hvad emnerne handler om. Vi tager forslaget om at gøre boksene flytbare med videre.

I er meget velkomne til at komme med yderligere feedback til forsiden smiley

Mvh. Rikke/Baboom smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #14   31. okt 2012 jeg syntes virkelig bare i laver fb om igen.....

drop nu fb ideen og få jeres egne

• #15   31. okt 2012 Det der genere mig mest er reklamerne. Kunne det ikke laves sådan at man kunne slippe for det på en måde? Evt. hvis man køber VIP?

• #18   31. okt 2012 Jeg prøver lige endnu engang, selvom jeg nok ikke får noget svar ..

Hvorfor laver i det ikke sådan, at man kan flytte rundt på de forskellige bokse? Sammenlign det lidt med iGoogle.. Hvor man kan tilføje og fjerne kasser, med det indhold man nu gerne vil have til at stå på ens forside.. Og flytte rundt på dem så de står i en rækkefølge der passer en bedst og evt. endda kan ændre størrelsen.

Jeg ved godt at det ikke bare er noget man lige gør, men undersøg det dog og prøv! På denne måde gør i jo alle tilfredse... Brugerne vælger selv hvordan deres side skal se ud + at det vel også ku være godt for jeres, i forvejen, ret dårlige omdømme..

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101919 Emner: 36 Svar: 74
    #20   31. okt 2012 Vi har ændret på teksten i forumblokken nu - man kan nu se hele overskriften smiley

Mvh. Rikke/Baboom

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #21   31. okt 2012 Det går den forkerte vej for bazoom Rikke!!

• #22   31. okt 2012 Det var da utroligt, gad vide hvor længe der går før bazoom finder ud af at man skal lytte til sine brugere, det bliver da bare være og være =(

• #24   31. okt 2012 så.. stop... dog!

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 414
    #25   31. okt 2012 Nøj hvor er folk dog negative, jesus.

Synes nu det den opdatering hjalp en del.

• #26   31. okt 2012 Så i gør simpelthen teksten mindre for at løse problemet? Undskyld mig, men hvad er meningen egentlig med de to kæmpe grå blokke jeg har på hver side af selve siden her på baboom? Kan i ikke bare tage jer lidt sammen også udnytte at ALLE mennesker idag har widescreens ! Gør dog selve siden bredere istedet for at gøre tingene på den mindre !

Det virker altså helt ærligt, ret så amatør agtigt det her ! I tjener sku penge på brugerne, brug dem dog på nogle webdesignere som har noget mellem ørene istedet !

• #27   31. okt 2012 Hvorfor helved kan man ikke bare lade det være? evt lave en test side hvor folk kan se og bedømme det først inden man bare bliver tvunget til at bruge noget man ikke syntes om?

Man skulle måske spørge brugerne om hvad man ville syntes var godt inden man bare laver lortet... Uden brugerne så eksisterede siden ikke meget længere... De skal være glade for at der ikke er en ligende side at konkurrere med!

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 102
    #28   31. okt 2012 Det er bestemt ikke blevet mere overskueligt!! Syntes det er gået ned af bakke for baboom. Hvis jeg kunne vælge selv ville jeg klart ha beholdt det som det var før de begyndte at ændre designet!!!

• #29   31. okt 2012 Første opdatering var nogenlunde, med undtagelse af farverne. Men det her er gået for vidt.
    I går konstant mod strømmen, og gør alt mere forvirrende og ubrugeligt.
    Fyr jeres webdesignere, eller køb nogen til det i ikke er i stand til.

Hvorfor ikke bare gå tilbage til det gamle med de fornyelser som er lavet, og måske give det et lille pift?

• #30   31. okt 2012 Fucking ubrugeligt smiley

• #31   31. okt 2012 Jeg var sikker på der var sket en fejl, så slemt er det. Hvor er det dog ringe lavet !!

Kommentér på:
Nyt på Baboom!

Annonce